Mobilecustom
accueilforumwiki windows mobilewiki androidwiki iphonelexiquedébloquer votre mobileà propos
facebook
twitter
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session

Language : french english german spanish

News : Jailbreak de l'IOS4 pour tous les iDevices dispo!
   Accueil   Aide Rechercher Calendrier Identifiez-vous Inscrivez-vous  
Pages: [1] Bas de page
  Imprimer  
Auteur Fil de discussion: Titanizer 7.02 - WM6.5 Titanium Plugin Editor  (Lu 4145 fois)
KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« le: 04 Mai 2009 à 20:44:49 »

Titanizer 7.02 - WM6.5 Titanium Plugin Editor par twolf

Screen :

To use:
-------
- Have WM6.5 º_^
- Install Flash 7 (Flash Lite 3.1 doesnt work).
- Install the latest CAB.
- You have 5 empty tabs available at start.
- To load a plugin just press the tab you want and a new area appears, where you can select one of the (currently) available 25 plugins.
- If you want to change the order of the plugins simply drag it to the one you want to trade with.
- To remove, drag it to the trash area.
- Once you select a plugin to the last button the layout will change to 5, 10, 16 or 24 tabs. I dont think anyone uses more than 24 at the same time, but I can add more in the future.
- To add new plugins, in the select plugin area, choose NEW PLUGIN, and there you can write the name (optional) and code of the plugin (code example: CClock).
- When the final version is out, updating to the latest plugins should be as simple as updatin the data.txt file.
- You can also write a plugin GROUP (for example, Code: CClock;CHome;ATFavePeople), this lets you have your favorite plugins all in one tab. Its not needed for now, since you have all the current plugins to choose from, but... this is usefull to me, since I can add in the weather or twitter tab all the different plugin names existing and it only shows the ones you have installed. ^_^
- You can also select all of the available tabs or select none, cleaning all your customizations.
- Restore is only used in case something goes horribly, horribly wrong...
- As before, the left softkey button can be changed in its own area. Use the special buttons wisely.

Older versions on post #3 below.

To do:
------
- Add a online update to the data.txt file (thats the plugin database, its on the same folder as the Titanizer).
- Read the "real" registry names, not just my saved database.

Source XDA

« Dernière édition: 18 Mai 2009 à 18:27:04 par KoMa » Journalisée

Si vous aimez mon travail il est possible de me faire un don   ou par allopass ICI
KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #1 le: 18 Mai 2009 à 18:27:17 »

New version 7.02:
-------------------
- Minor visual changes.
- Fixed nem bug where a swapped tab couldnt be re-chosen for a different plugin.
- Fixed bug when jumping from 24 plugins screen to 16 that caused the application to go berserk.
- Fixed strange bug in the 24 plugins screen that didnt allow the third column to swap tabs.
- Added taskanium plugin
- Added new settings plugin
- Started programming the routine to read the real regkeys (uff)... Its not ready to use yet, but you can see its results already by pressing the ENTER softkey on the main screen. It will only read the first 24 plugins, like this app, and everything else in "undefined" (unused).

Version 7.01:
-------------------
- Fixed a bug on the MyPhotos plugin (thanks for the tip, nandar).
- Created a new routine to check how many plugins are enabled, this makes the plugin layout jump back to areas 5, 10, 16 or 24 if the correct empty spaces are available.
- Added option to swap plugin with empty buttons.
- Fixed bug that forced you to change the plugin if you dragged a button back to itself.
- Some visual cleanups and blinged graphics.
- Added the "Are you sure?" message in enable and disable all plugins (I think this was needed, since it would flush your previous settings).
- Added Restore button, to put the default settings, in case you messed up something (thanks for the idea, mallman).
- The maximum characters on left button link are now 50, this seems to be the correct limitation.
- Changed the order of the plugins, the 4 most used I've seen around are now the first.
- The splashScreen and exit screen take now exacly 1 second to dissapear, sorry about this, but it needs to load and save a lot of variables and registry settings.
Journalisée

Si vous aimez mon travail il est possible de me faire un don   ou par allopass ICI
utopiaet
Membre Héroïque
*
Hors ligne Hors ligne

Switzerland Switzerland

moi j'éssaye et toi?

« Répondre #2 le: 18 Mai 2009 à 19:38:47 »

tu l'a testé?il va bien bien pas de bug majeur? jap
Journalisée

KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #3 le: 18 Mai 2009 à 20:00:55 »

j'avais tester la version 5 mais la j'ai pas de rom 6.5 donc je peux pas te dire
Journalisée

utopiaet
Membre Héroïque
*
Hors ligne Hors ligne

Switzerland Switzerland

moi j'éssaye et toi?

« Répondre #4 le: 18 Mai 2009 à 21:11:19 »

verdict de ton test? Clin d'oeil
Journalisée

KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #5 le: 18 Mai 2009 à 21:12:19 »

ba je t'ai dit que j'ai pas pu tester LOL
Journalisée

Hasunay
Membre expérimenté
Hors ligne Hors ligne

France France

« Répondre #6 le: 07 Juin 2009 à 10:05:20 »

Plein de widget mais ils ne s'installe pas, seul quelques uns marche :/ snif
Journalisée

Le silence est un art, donc si un jour je te dit de la fermer c'est pour t'aider a t'ameliorer .
mamatt500
Nouveau membre
*
Hors ligne Hors ligne

France France

« Répondre #7 le: 07 Juin 2009 à 11:57:31 »

Bonjour ,
serait il possible de faire un petit tutorial sur titanium car j'ai du mal à créer des plugin je comprend pas trop ou faut il cliquer???
Merci d'avance de votre aide
Journalisée
KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #8 le: 07 Juin 2009 à 12:13:27 »

je ferais surement un tutorial mais le jour où je m'y mettrais car pour l'instant à part l'installe de skin j'en suis resté la lol
Journalisée

mamatt500
Nouveau membre
*
Hors ligne Hors ligne

France France

« Répondre #9 le: 07 Juin 2009 à 12:17:35 »

Ok pas de probleme j'attend avec impatience wow
et tu peu expliquer comment tu met les skins??
Journalisée
KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #10 le: 07 Juin 2009 à 12:22:38 »

en général ce sont des cab donc tu as juste à l'installer et souvant tu doit installer le sdkcert.cab avant pour enlevé une sécurité. Sinon avant l'installe du skin désactive le titanium et réactive le après l'installe
Journalisée

mamatt500
Nouveau membre
*
Hors ligne Hors ligne

France France

« Répondre #11 le: 07 Juin 2009 à 12:48:06 »

Ah oki c'est les skin qu'il y a a telecharger sur le site, moi aussi j'ai essyer le titanuim projet il est pas mal et la j'ai voulu esseyer le Crimson Darkness 1.5 mais il m'a juste installer les couleurs pas le skin complet, j'ai les logos à coter de tel images mais je n'a pas personne favorite...
je suis sur un rom française pourtant j'ai bien suivit la manip tu l'a deja esseyer?
Journalisée
KoMa
Fondateur de MC
Membre Héroïque
*
En ligne En ligne

France France

iPhone 4

« Répondre #12 le: 07 Juin 2009 à 13:27:53 »

en fait le truc c'est que si tu installe un autre thème sur un thème déjà installer ça risque de poser des soucis, le mieux c'est de restaurer le skin par défaut et installer le skin que tu veux après
Journalisée

Pages: [1] Haut de page
  Imprimer  

Aller à:  

XHTML 1.0 Transitionnel valide ! Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC CSS valide !